Young Entrepreneurs & Talks programma op Modefabriek juli 2022

04 jul 2022
Door Modefabriek

Modefabriek betekent meer dan 400 nieuwe collecties bekijken, nieuwe merken ontdekken en nieuwe mensen ontmoeten. Minstens zo belangrijk is alle up-to-date kennis en inspiratie die je er kunt opdoen. Wil je echt weten wat er speelt en hoe jij daar professioneel op in kunt spelen, zet dan ook een paar TALKS en MASTERCLASSES in je planning. En begin je dag met het Young Entrepreneurs Platform op het buitenterrein.


YOUNG ENTREPRENEURS PLATFORM (YEP)

Naast The Sustainable Stop, lanceert Modefabriek deze editie ook het Young Entrepreneurs Platform (YEP)! Modefabriek heeft altijd een podium gegeven aan jonge ondernemers, brands en designers op het event. Voor dit nieuwe platform, selecteerden we samen met ABCNDstore ruim 20 innovatieve en aanstormende ondernemers. Deze labels presenteren hun collecties die je kunt inkopen voor zowel B2B als B2C op het YEP: 


ALEX GASPARIS • BASHMADE • BONCHEY • FELT • HEDONE • KNITWEARLAB • LINGUA PLANTA • LINN ALLEMAN STUDIO • MARGUERITE BONES • MAX ZARA STERCK • NADA VAN DALEN • PETERSON STOOP • RECONSTRUCT • SPEEDYHARMONYCOLLECTORTHINGS • STUDIO NANI • TESSA SWINKELS • TIES AMSTERDAM • VERSATILE FOREVER • YIZON


TALKS EN MASTERCLASSES

Modefabriek is ook de plek om je kennis bij te spijkeren op het gebied van eigentijds ondernemen tijdens de 23 Talks en Masterclasses. Zo blijf je als retailer on top of the game en future proof. Hierbij belichten wij alvast 3 Talks & Masterclasses. 


Fashionable short videos for Instagram and TikTok – KIRSTEN JASSIES

Kirsten Jassies, Social Media Expert. 

Wist je dat een korte video de beste booster is voor je onlineverhaal? Kirsten laat de laatste trends en uitdagingen zien binnen fashion videos. Laat je tijdens haar talk inspireren om ze zelf te maken.


Authentic social media presence – RUBIA HEYER

Rubia Heyer, Creative Communication

Wil je weten hoe je jouw merk of winkel presenteert op je social media? Wil je je online aanwezigheid op een strategische manier opbouwen of verder uitbreiden? Weet je niet zeker hoe je jezelf online kunt onderscheiden? In haar masterclass, gericht op ondernemers, krijg je inzichten en praktische tools.


How to build brand authenticity

Ashlee Janelle- Creative Entrepreneur

Veel bedrijven raken verdwaald in de dagelijkse routine en vergeten waarom ze überhaupt met hun bedrijf zijn begonnen. De eerste stap naar het opbouwen van merkauthenticiteit kan zijn om terug te gaan naar je roots: onthouden wat je belangrijkste doel is, wat je waarden zijn en waar je voor staat. In deze Masterclass gaat Ashlee Janelle een storytelling oefening opnemen genaamd Fill In The Blank.


Het volledige programma van Modefabriek op 10 + 11 juli, met alle sprekers en tijden, vind je hier.

Deel artikel