Digital Fashion Week Europe: voor deze digitale beurs slaan drie sterke spelers CIFF, Modefabriek en Fashion Cloud de handen ineen om de grootste digitale beurs van Europa te creëren. Ook Euretco zal weer een belangrijke partner zijn. Digital Fashion Week Europe trapt het inkoopseizoen af op 29 juni - 1 juli, gevolgd door de live-evenementen Modefabriek in RAI Amsterdam op 11-12 juli en CIFF in Kopenhagen op 11-13 augustus.
Van 29 juni - 1 juli 2021 opent het evenement zijn digitale deuren. "De digitale beurs is, tijdens de start van het inkoopseizoen, een waardevolle aanvulling op de fysieke beurzen", vertelt Alies ter Kuile, mede-oprichter Fashion Cloud. “Voor merken is het interessant om Digital Fashion Week Europe te boeken in combinatie met een stand op de fysieke beurzen Modefabriek en CIFF. Op die manier kunnen de bezoekers zich eerst online oriënteren, en daarna de collecties live zien."
"Met dit Europese initiatief combineren we expertise en kennis: over de branche zelf, mode-evenementen en digitale innovatie. We weten zeker dat een combinatie van online en offline de toekomst is. Global reach & Local stage,” zegt Caroline Krouwels, CEO Modefabriek. "We hebben het voor merken interessant gemaakt om deel te nemen aan de Digital Fashion Week Europe in combinatie met fysieke evenementen Modefabriek en CIFF", voegt Christina Neustrup, CEO CIFF toe.
"Global reach & Local stage," zegt Caroline Krouwels, CEO Modefabriek
Wat de bezoekers van Digital Fashion Week Europe kunnen verwachten: een mainstage met sprekers en paneldiscussies, digitale stands waar merken hun collecties presenteren en netwerkmogelijkheden om ideeën uit te wisselen met andere bezoekers.
Deel artikel