Maak nu een gratis retailer account aan of bekijk de andere mogelijkheden.
Maak nu een gratis retailer account aan of bekijk de andere mogelijkheden.
Voor, tijdens én na Modefabriek: The Naked Edition, op 24 en 25 januari 2021, vergroten wij het bereik door zowel het event als het digitale platform tegelijkertijd in te zetten. Modefabriek is hét online en offline fashion trade event.
Door het versterkende effect van beide platformen, zet Modefabriek samen met exposanten én bezoekers een belangrijke nieuwe stap in het optimaal verbinden van haar klanten, netwerk en ervaring. Deze omnichannel aanwezigheid maakt Modefabriek voor iedereen toegankelijk.
Bereik vergroten
Caroline Krouwels, Directeur Modefabriek: “Nieuw aankomende editie is dat we onze klanten in de weken rondom ons event allerlei extra mogelijkheden op ons digitale platform aanbieden om ook online actief aanwezig te zijn en zo hun bereik te vergroten. Het wordt voor het eerst mogelijk om tegelijkertijd offline én online je collecties te delen en je netwerk te vergroten. Vier weken lang breiden deelnemers hun bereik uit door video content toe te voegen aan hun virtuele showrooms."
Weer fysiek ontmoeten
Met de organisatie van The Naked Edition op 24 en 25 januari voorziet Modefabriek in de behoefte van de hele mode-community om elkaar weer fysiek te ontmoeten. Met een andere opzet, een nieuwe vibe, maar onveranderd met de focus op ontmoeting - en uiteraard corona-proof!
Kracht van online
Exposanten en bezoekers staan het hele jaar door online met elkaar in contact via Modefabriek.nl, hét digitale platform dat de modebranche connect en business stimuleert. Rondom The Naked Edition krijgen labels en fashion solutions te mogelijkheid om met extra video content op het platform 4 weken lang extra bereik te genereren en kunnen retailers hun bezoek aan Modefabriek optimaliseren en uitbreiden.
Nieuwsgierig naar alle features? Klik hier voor meer info
Deel artikel