Maak nu een gratis retailer account aan of bekijk de andere mogelijkheden.
Maak nu een gratis retailer account aan of bekijk de andere mogelijkheden.
Voor Modefabriek is het van essentieel belang om de fashion community te ondersteunen in het verbinden en het zakendoen. Met Modefabriek Meets... zetten wij een aantal bevriende merken in de spotlights. Deze week ging ons team langs bij Voyar La Rue.
Voyar La Rue
Voyar La Rue is een Nederlands merk met een echte Nederlandse pasvorm, maar met een Franse naam en frivole uitstraling. Sinds de oprichting in 2014 werken zij vanuit de ideologie The Love For Fashion; de onafhankelijke vrouw laten stralen in hun kleding. Daar houden ze al rekening mee tijdens de allereerste selectie van ontwerpen en bijbehorende stoffen. Alles is gericht op vrouwelijkheid en elegantie met een vleugje stoer, voor de zelfverzekerde vrouw die gezien mag worden. “En wil je er op het werk goed uit zien, maar dezelfde outfit dragen naar het feestje dat je ’s avonds hebt? Alles is mogelijk binnen de 6 collecties die VLR per jaar uitbrengt: spring, summer, high summer, fall, winter en party,” zegt Jill de Roever, commercial director, in het mooie hoofdkantoor en showroom in Amsterdam Zuidoost.
Uitlevering Fall 2021
Vanaf juli 2021 levert Voyar La Rue de Fall 2021 uit, met als key items de Track Suit, Vegan Leather en Faux Fur. De collectie heeft 2 thema’s: ROMANTIC RAMBLE, met earthy tones en natuurlijke materialen (Snake prints en Palazzo’s met double breasted blazer, maar ook flower prints, volants en sexy lace op zwierige rokken en jurken) en RETRO PREP, mix and match met Delfts blauw, bordeaux rood, zwart en fashionkleur geel (new classics als de velvet suit en de flare jeans). En er is nieuws: “We gaan ook de lange dames in Nederland bedienen. Wij hebben een geweldige selectie gemaakt van fashion items die in 6 speciaalzaken in Nederland zullen worden verkocht,” zegt Jill.
Verkoop Spring/Summer 2022
Vanaf juli 2021 start de verkoop van Spring/Summer 2022, een kleurrijke collectie waarin alle bestsellers worden herhaald, en waar nieuwe wanted fashion styles aan zijn toegevoegd. Elk thema heeft een eigen ontworpen print in een viscose stretch kwaliteit.
- French Riviera (pink, floral & art print, green, blue & yellow pastels)
- Sunset Boulevard (orange, lilac, floral & diamond print, green, mint and white)
- Retro Picnic (black, retro print, neutrals, white, army green & jeans blue)
- Caribbean Holiday (fuchsia, red, royal blue, caribbean & holiday print, white, orange & jade green)
Voyar La Rue en Corona
We vroegen hoe Voyar La Rue de lockdowns heeft ervaren, en of er naast de negatieve ook nog positieve dingen uit zijn voortgevloeid. Jill: "Als team moet je ineens thuis gaan werken en heb je geen fysiek contact meer met je collega’s, maar ook niet met je klanten. Wij bij Voyar La Rue genieten juist van de fysieke contacten en op het moment dat dit ineens wegvalt, ervaar je dit zeker niet als iets leuks. Maar hierdoor word je als team juist creatiever en ga je een hele andere manier vinden van samenwerken, juist iets waardoor je als team nog sterker wordt.”
Voyar La Rue en Modefabriek
“Winkeliers hebben de behoefte om de collecties live te zien, maar ook te voelen, even dat kletspraatje maken met de vertegenwoordigers en heel veel fashion inspiratie op doen. Als merk ervaar je een beurs hetzelfde als de winkelier, ook hier is er behoefte aan de fysieke contacten met de winkeliers waar je hen inspireert. Een beurs is toch wel de beste manier om je merk te verkopen, je ontmoet toch altijd weer nieuwe mensen. Wij hebben Modefabriek altijd als heel positief ervaren en geloven dat door de beurs wij er als merk alleen maar meer positiviteit uit kunnen halen.“
Check hier de video van ons bezoek aan Voyar La Rue.
Deel artikel