Op 22 en 23 januari 2023 zal Drive Inn Junior deelnemen aan Modefabriek in een speciaal vormgegeven area, waar rond de 20 kids labels hun nieuwe collecties laten zien. Op Modefabriek komt de serieuze inkoper voor business en informatie: nieuwe collecties, inspiratie en trends op alle gebieden. Naast vrouwen- en mannenmode nu dus ook kindermode.
Samenwerking
M-Agency en Hop Agenturen organiseren Drive Inn Junior al sinds 2018. Tijdens dit evenement openen een aantal mooie kindermodeagenturen hun showroom op verschillende locaties in Brabant.
Maarten Kokkeler van M-Agency: ‘We stonden deze zomer met Hartford dames op The Fashion Gallery op Modefabriek, en dat was zo’n succes. Toen hebben we de samenwerking gezocht met Modefabriek. We merkten dat daar alle goeie multibrand stores al komen, die naast volwassen mode ook kinderkleding inkopen. Deze inkopers, én de kindermoderetailers die alle mooie labels van Drive Inn Junior samen aantrekken, zullen dit tot een succesvolle samenwerking maken.’
Joost Hoppenbrouwers van Hop Agenturen: “We kennen Modefabriek natuurlijk nog van Kleine Fabriek en hebben altijd contact gehouden. Binnen enkele weken stond deze nieuwe editie van Drive Inn Junior! Voor de retailers is het fijn om deze gelijkgestemde kindermodemerken nu ook op Modefabriek op 1 mooie plek bij elkaar te zien.”
Caroline Krouwels van Modefabriek: ‘Wij vinden samenwerking heel belangrijk in deze tijden en zijn altijd op zoek naar nieuwe partnerships. Een nieuwe area voor Drive Inn Junior met deze prachtige kindermodelabels past bij onze visie om zoveel mogelijke fashion professionals met elkaar te connecten.’
Deelnemende Labels
Een sneak peek van de deelnemende labels: AI&KO, Awesome, Ballin, Blauer.USA, Cos I Said So, Creamie, Fixoni, Frankie & Liberty, Guess, Le Temps des Cerises, Like Charlie, Like FLO, Malelions, Oilily, Petit by Sofie Schnoor, Rellix Jeans, So Jamie, Sofie Schnoor, Someone en Street Called Madison.
Deel artikel