FAQ

Bezoeker - Event

Wat is de datum van de volgende Modefabriek?

Zondag 26 en maandag 27 januari 2025

Wat is de locatie van de beurs?

Evenement locatie Modefabriek:

EXPO Greater Amsterdam

Stelling 1, 2141 SB Vijfhuizen

 


Op welke dag is mijn ticket geldig?

Tickets zijn geldig voor beide beursdagen.

Ik heb 3 kaartjes besteld maar 2 ontvangen?

Stuur een mailtje naar askmeanything@modefabriek.nl. Dan sturen wij het kaartje graag opnieuw.

Ik heb een alleen een factuur ontvangen, is dit een geldig ticket?

Een factuur is geen geldig ticket. Stuur het liefst even een mailtje naar askmeanything@modefabriek.nl dan sturen wij je het ticket met QR-code.

Ik ben iets verloren tijdens Modefabriek, wat kan ik doen?

Stuur een mailtje naar askmeanything@modefabriek.nl met de omschrijving van het verloren item, en dan gaan we voor je op zoek!

Platform

Hoe krijg ik toegang tot de Showrooms?

Als inkoper, merk, solution of agent kan je toegang krijgen tot de Showrooms. Om de kwaliteit van het platform te bewaken vindt er een verificatie plaats vanuit Modefabriek. Je betaalt voor een account, maar inkopers krijgen de eerste periode gratis.

Hoe kan ik in contact komen met andere deelnemers?

Met een account van de Showrooms heb je de optie om onderling berichten te versturen en zo in contact te komen met andere gebruikers. Dit gaat via het berichtencentrum.

Kan ik alle informatie die zichtbaar is in mijn showroom op elk gewenst moment wijzigen?

Ja, je kan alle informatie die online staat 24/7 zelf wijzigen in ‘mijn account’. 

Hoe kan ik mijn abonnement annuleren?

Een abonnement is een verbintenis voor een half jaar. Het is niet mogelijk het abonnement vroegtijdig stop te zetten of te annuleren. Een account kan wel (tijdelijk) offline gehaald worden door Modefabriek. Dit kan aangevraagd worden via askmeanything@modefabriek.nl.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten.

Je gebruikersnaam is je emailadres. Weet je niet meer met welk emailadres je je hebt geregistreerd, neem dan contact ons op via askmeanything@modefabriek.nl.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Klik rechtsbovenin op het platform op inloggen. Klik vervolgens op de tekst ‘login vergeten’, vul je emailadres in en open je mail voor verdere instructies.

Voor wie is mijn showroom zichtbaar?

Alle informatie die je invult als inkoper, merk, solution of agent is zichtbaar voor iedereen die is toegelaten tot de showrooms. Inkopers, merken, solutions en agenten kunnen elkaars informatie inzien. De verschillende accounts zijn hier te bekijken. 

In welk formaat kan ik mijn foto’s uploaden?

72dpi, niet groter dan 2MB

  • Merkoverzicht: 750x1125px
  • Header: 2000x900px (altijd landscape)
  • Logo: 500x500px (altijd vierkant)
  • Lookbook: alle foto's moeten in hetzelfde formaat: je kunt kiezen uit portrait, vierkant of landscape.

Hoe kan ik mijn video uploaden?

Je moet eerst je video uploaden in een Youtube of Vimeo account. De url van deze video kun je toevoegen onder mijn account > brandvideo's. 

Hoe is mijn account beveiligd?

We nemen veiligheidsmaatregelen om misbruik van ongeoorloofde toegang tot persoonsgegevens te voorkomen. Wij nemen de verantwoordelijkheid voor de beveiliging van je persoonsgegevens. We vernieuwen onze veiligheidsmaatregelen voortdurend, om een veilige opslag van persoonlijke gegevens te garanderen en om bij te houden wat er mis kan gaan. Neem contact met ons op als je wilt weten welke beveiligingsmaatregelen we precies nemen.

Kan ik meerdere users aanmaken onder een account?

Een account is strikt persoonlijk. Het is niet mogelijk om met meerdere personen een account te gebruiken. 

Kan ik mijn emailadres wijzigen?

Je emailadres kun je zelf niet wijzigen. Wijzigingen kun je aanvragen via askmeanything@modefabriek.nl.

Kan ik mijn account (tijdelijk) offline halen?

Een account kan (tijdelijk) offline gehaald worden door de organisatie. Dit kan aangevraagd worden via askmeanything@modefabriek.nl. Binnen twee werkdagen zal er contact met je opgenomen worden.

Hoe beheer ik verschillende merken in mijn agent account?

Als agent heb je toegang tot alle merkpagina’s van jouw aangemelde merken. Je kunt 24/7 vanuit je agent account de merkpagina’s tot in detail beheren.

Ook is het mogelijk je merkpagina te delen met de contactpersoon van het betreffende merk. Dan kan het merk de merkpagina ook zelf beheren. 

Wanneer krijg ik mijn factuur?

Nadat je betaling bij ons binnen is, wordt je factuur binnen 2 werkdagen verstuurd per mail.

Wat moet ik doen als mijn factuurgegevens niet juist zijn?

Je kunt de factuurgegevens zelf wijzigen in je account.

Als je de factuur al hebt ontvangen, stuur dan de juiste factuurgegevens naar finance@modefabriek.nl.

Wat is de looptijd van mijn abonnement?

Een inkopersaccount loopt onbeperkt door.

Alle overige betaalde accounts hebben een looptijd van 6 maanden.

Wanneer moet ik mijn abonnement betalen?

Het totale abonnementsbedrag moet voorafgaand aan de abonnementsperiode voldaan zijn.

Na de betaling wordt je account actief en heb je toegang tot de showrooms.

Wordt mijn abonnement stilzwijgend verlengd?

De initiële looptijd van een abonnement hangt af van de keuze van het abonnement en wordt vermeld in de abonnementsgegevens op de website. Na deze eerste termijn wordt het abonnement automatisch verlengd voor dezelfde periode. De gebruiker kan de overeenkomst beëindigen of het abonnement aan het einde van elke termijn opzeggen, met inachtneming van een opzegtermijn van één (1) maand, waarna het account niet meer toegankelijk is.