Op ons B2B platform blijf je 365 dagen per jaar op de hoogte van het laatste fashion nieuws: ons nieuws, maar ook het nieuws van onze deelnemers. In de rubriek 'Nieuws van de B2B marketplace' delen we een selectie van deelnemer-nieuws. Met deze week berichten van VERO MODA, Hans Boodt Mannequins, BULAGGI en FASHION BREWERY.
VERO MODA
AWARE - VERO MODA'S SUSTAINABLE BRAND
Sinds 2017 heeft het merk Vero Moda van BESTSELLER, een nieuwe lijn: Onder de naam Aware by Vero Moda presenteert het merk nu een duurzame collectie. Vero Moda is daarnaast genomineerd voor de categorie ‘Green Footprint of the Year’ bij de Elle Style Awards 2020... Lees meer.
HANS BOODT
BLEND
Hans Boodt Mannequins is altijd in zoektocht naar unieke persona's die zich laten vertalen in krachtige etalagefiguren. Elk etalagefiguur heeft zijn eigen karakteristieke uitstraling, omdat Hans Boodt weet dat ook elk merk een uniek karakter heeft.... lees meer.
BULAGGI
TUSSEN AMBACHT EN ACTUALITEIT - SS21
Het Nederlandse merk BULAGGI introduceert een nieuw eco-friendly materiaal voor de vegan zomercollectie voor volgend jaar. In een tijd waarin zowel consument als merk zoekende is naar een balans tussen optimale kwaliteit… lees meer.
FASHION BREWERY
OPENING WINKEL: UNTOLD STORIES
Antwerpenaren durven te ondernemen, Modegroep Fashion Brewery opent de winkel Untold Stories in Lombardenvest. Zelfs midden in de coronacrisis blijven Antwerpse bedrijven ondernemen…lees meer.
Op de hoogte blijven? Like jouw favoriete merken (via het hartjes-icoon) en blijf zo automatisch op de hoogte van het laatste nieuws, de nieuwste releases en interessante brand updates.
Share article