Op ons B2B platform blijf je 365 dagen per jaar op de hoogte van het laatste fashion nieuws: ons nieuws, maar ook het nieuws van onze deelnemers. In de rubriek 'Nieuws van de B2B marketplace' delen we een selectie van deelnemer-nieuws. Met deze week berichten van Björn Borg, EE labels en Shake it Baby.
EE LABELS (Dutch only)
3 TIPS VOOR HET VERDUURZAMEN VAN JE KLEDINGMERK
Wat is de impact van je bedrijf, producten of kleding op het milieu? En waarmee kun je aan de slag om een bedrijf te verduurzamen? Want een circulaire textielindustrie, dat is waar we in 2025 moeten zijn. De Nederlandse overheid stelt als doel om in 2050 een circulaire economie te draaien. Daar loopt de textiel industrie dan dus ver op vooruit... Lees meer.
BJÖRN BORG
BJÖRN BORG 100% SUSTAINABLE FROM AW21
Swedish sports fashion brand Björn Borg continunes its journey towards a fully sustainable range, offering 78% sustainably sourced products in its Christmas collection. Under the name B.Tomorrow, the brand guarantees that a minimum of 70% of the product material is sustainably sourced whenever the symbol is used... Lees meer.
SHAKE IT BABY (Dutch only)
MODIEUZE GIFT-ITEMS: SNEEUWBOLLEN EN WENSKAARTEN
Shake it Baby, het jonge succesvolle sneewbollen merk heeft weer nieuwe designs toegevoegd aan haar collectie.
Zoals bollen met uitspraken van Karl Lagerfeld, Coco Chanel maar ook Kim Kadarshian en Billie Eilish. Voor ieder is er een passend en modieus kado uit te zoeken... Lees meer.
Share article